اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

نتایج هفته بیست و ششم لیگ + جدول لیگ برتر| بفرمای شهرخودرو و تراکتور به مدعیان سهمیه آسیا

  • کد خبر: ۳۵۷۵۶
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
نتایج هفته بیست و ششم لیگ + جدول لیگ برتر| بفرمای شهرخودرو و تراکتور به مدعیان سهمیه آسیا
رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر امشب با برگزاری ۷ دیدار آغاز شد.
شروین رمضانی/شهرآرانیوز، رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، جام خلیج فارس امشب با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف آغاز شد. در حساس‌ترین دیدار تراکتور و شهرخودرو، تیم‎‌های رده دوم و چهارم جدول در مشهد به مصاف هم رفتند که در نهایت در یک بازی پرانتقاد، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست نیافتند.

جان تازه در رگ‌های گل‌گهر با اضافه شدن سرآسیایی

گل‌گهر با تقویت نیمکت و اضافه شدن سرمربی سابق شهرخودرو به جمع مربیان تیمش روز‌های خوبی را تجربه می‌کند. آن‌ها هفته قبل مقابل شاهین به یک برد پرگل دست یافتند و امشب در تبریز، در یک بازی خیلی حساس، موفق شدند ماشین‌سازی را در بنیان‌دیزل مغلوب خود کنند.
 
میلاد ابراهیمی و میلاد کمندانی گلزنان گل‌گهر در این دیدار بودند و تک گل ماشین را بابک مرادی به ثمر رساند.
 

بیشتر بخوانید:
 

سپاهان به زور بازگشت

طلایی‌های اصفهان، با وجود اینکه بدشانسی همچنان کنارشان بود، توانستند بالاخره ببرند تا به رتبه دوم جدول صعود کنند. شاگردان امیر قلعه‌نویی از زمین و آسمان همچنان بد می‌آورند، اما امروز صنعت نفت، زور بازگشت به بازی و گل تساوی را نداشت.
 
محبی ابتدا در دقیقه ۸ یک پنالتی را از دست داد تا امیر قلعه‌نویی حسابی به نقطه جوش نزدیک شود. در ادامه گرچه مهدیزاده روی پاس محبی گل برتری سپاهان را به ثمر رساند، اما تکل بی مورد سروش رفیعی و کارت قرمزی که داور به او داد، دوباره می‌توانست سپاهان را اسیر بحرانی خودساخته کند، اتفاقی که البته نیافتاد و در نهایت سپاهان برنده این جدال سخت شد.
 
رفیعی با کارت قرمز در بازی امشب، بازی با استقلال را از دست داد.

فولاد، مدعی‌تر از همیشه

شاگردان جواد نکونام در ادامه روند خوب خود، امشب در بازی خانگی مقابل ذوب به پیروزی دست یافتند. لوسیانو پریرا روی پاس زیبای فرشاد احمدزاده دروازه ذوب را باز کرد تا فولاد جدی‌تر از همیشه در جمع مدعیان کسب سهمیه قرار گیرد. ذوب هم با قبول شکستی دیگر نشان داد لوکا خیلی وقت است پیر شده!
بوناچیچ از وقتی هدایت ذوب را برعهده گرفته این تیم فقط ۱ بار برده و در سایر مسابقات، بلااستثنا شکست خورده‌است.
 
گل دوم فولاد را صابر حردانی به ثمر رساند.

توقف عجیب سایپا مقابل شاهین

شاهین بوشهر که در این هفته‌ها آنقدر تشنه سقوط نشان داد که به هیچ تیمی نه نگفت، امشب در مصاف خانگی مقابل سایپا توانست به یک امتیاز ارزشمند دست یابد. حالا شاید بتوان حداقل روی کاغذ، شانسی برای بقای شاهین بوشهر قائل شد. باید منتظر هفته‌های آتی باشیم و ببینیم مهدی پاشازاده می‌تواند تیمش را در لیگ برتر حفظ کند یا نه؟
 
میلاد صارمی و ارمان رمضانی، گلزنان این رقابت بودند.
 
در دیگر دیدار خودروسازان با جنوبی‌ها، پیکان و پارس هم امتیازات را تقسیم کردند تا نبرد در انتهای جدول به هفته‌های آینده کشیده شود.

استقلالی‌های سابق برنده نیستند

جدال محمود فکری و فرهاد مجیدی هم، اما بدون برنده به پایان رسید. استقلال که برای کسب سهمیه آسیایی حسابی به برد در مصاف با نساجی نیاز داشت، در این دیدار ابتدا با پنالتی شیخ دیاباته جلو افتاد، اما سوپرگل محمد میری در همان نیمه نخست، ورق را برگرداند تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.
در ادامه هم تلاش دو تیم نتیجه‌ای نداشت و بازی با همان نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.

جدول لیگ برتر

نتایج هفته بیست و ششم لیگ + جدول لیگ برتر| بفرمای شهرخودرو و تراکتور به مدعیان سهمیه آسیا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->